Politica de retur

Potrivit OUG nr. 34/2014, cumparatorul are dreptul ca, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea comenzii sa returneze produsul / produsele comandat(e). Cumparatorul se obliga sa notifice Babygift in scris, prin email hello@babygift.ro,  asupra intentiei de a returna produsul / produsele achizitionat(e), fara obligativitatea invocarii unui motiv anume. In caz contrar, Babygift poate refuza returul produsului / produselor.

Babygift are obligatia sa returneze contravaloarea produsului / produselor in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului / produselor returnat(e).

Informatiile necesare care trebuie furnizate Babygift pentru retur:

  • nume, prenume
  • adresa postala
  • adresa de email
  • numarul de telefon
  • numarul comenzii
  • modalitatea de plata dorita (datele contului bancar)
  • motivul returului (optional; informatia va fi folosia pentru imbunatatirea serviciilor).

Livrarea returului se va face printr-un serviciu de curierat ales de cumparator, iar toate taxele de transport vor fi suportate de cumparator.

Adresa pentru trimiterea returului:

TRENDY BABY GIFT S.R.L

Ilfov, Comuna Tunari, Str. 1 Decembrie, Nr.  144-148, camera 1,

Suma aferena returului va fi rambursata cumparatorului prin virament bancar.

Rambursarile vor reprezenta pretul platit de cumparator, excluzand costurile de transport (cu exceptia articolelor defecte).

Produsul / produsele returnat(e) trebuie sa fie in aceeasi stare in care a / au fost trimise de Babygift, sa fie ambalat(e) in ambalajul original, etichetele de identificare sa fie atasate de produs(e) si sa fie insotit(e) de documentele originale. Babygift nu isi asuma raspunderea pentru daunele aparute in timpul transportului si nici pentru produsul / produsele pierdut(e).

La returul produsului / produselor, Babygift realizeaza o verificare a starii acestuia / acestora si decide asupra restituiri contravalorii produsului / produselor.

In conformitate cu legea in vigoare, Babygift isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor precum cele:

  1. susceptibile a se deteriora;
  2. sigilate si care au fost desigilate de cumparator;
  3. care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii si / sau din motive de  igiena.

In cazul in care la livrare cumparatorul constata ca produsul / produsele este / sunt nefunctional(e) sau prezinta vicii de fabricatie, cumparatorul poate cere inlocuirea acestuia / acestora sau returnarea imediata a sumelor deja incasate de Babygift, fara alte despagubiri. In acest scop, cumparatorul trebuie sa notifice in scris Babygift, prin email hello@babygift.ro  in termen de 48 de ore de la primirea comenzii.